آموزش روشن کردن پکیج

آموزش روشن کردن پکیج
آموزش روشن کردن پکیج

آموزش روشن کردن پکیج، در این مقاله به صورت آسان برای شما شرح داده خواهد شد. طریقه روشن کردن پکیج، کار ساده‌ای است. قبل از اینکه اقدام به روشن کردن دستگاه نمایید، باید چند مورد را بررسی کنید؛ از جمله شیر گاز ورودی ساختمان، بخصوص اگر به تازگی به منزل جدیدتان نقل مکان کرده اید.

 آموزش روشن کردن پکیج ، بسیار ساده می باشد؛ و شما میتوانید بدون هیچ نگرانی خودتان آن را انجام دهید، ولی باید تمام موارد گفته شده را رعایت کنید، تا باعث بروز نشتی و یا سایر مشکلات نشود. نحوه روشن کردن پکیج به این صورت می باشد که، در زیر لیست شده است. و باید آنها را مورد بررسی قرار دهید.

  1. شیر گاز ورودی به پکیج
  2. شیرهای زیر پکیج و همچنین شیرهای شوفاژها باز باشند
  3. عقربه ساعتی پکیج روی یک و نیم درجه قرار داشته باشد
  4.  دکمه پاور دستگاه روشن باشد

 آموزش روشن کردن پکیج ایران رادیاتور

 نحوه روشن کردن پکیج ، در این مثال: پکیج ایران رادیاتور بدین صورت می باشد که، ابتدا باید چهار مرحله گفته شده در قسمت بالا را انجام دهید؛ سپس بسته به اینکه پکیج ایران رادیاتور شما از کدام مدل می باشد، با راهنمایی هایی که در ادامه مقاله برای شما شرح می دهیم، اقدام به روشن کردن پکیج دیواری تان نمایید.

 آموزش روشن کردن پکیج ایران رادیاتور مدل m۲۴ff

 آموزش روشن کردن پکیج ایران رادیاتور مدل m۲۴ff بدین صورت می باشد که، اگر بخواهید پکیج را در حالت تابستانه روشن نمایید، باید ولوم وسط را به سمت راست چرخانده تا چراغ نشانگر ولوم آبگرم مصرفی روشن شود؛ سپس می توانید آب گرم را باز کنید. و با باز کردن آب گرم، چراغ نارنجی پکیج ایران رادیاتور که تصویر شعله کنار آن قرار دارد، روشن شده و آب گرم میشود.

 آموزش روشن کردن پکیج ایران رادیاتور مدل L۲۴ff

 نحوه روشن کردن پکیج در این مثال: پکیج ایران رادیاتور در مدل l۲۴ff نیز به روش مشابهی قابل انجام است. برای روشن کردن آن در حالت تابستانه، کافیست ولوم مربوط به آب گرم را به سمت راست بچرخانید و همچنین برای روشن کردن پکیج در حالت زمستانه کافیست ولوم مربوطه را هم به راست بچرخانید. نکته قابل توجه در این مورد این است که، وقتی قصد روشن کردن پکیج در حالت زمستانه را دارید، باید حتماً وضعیت آن را در حالت زمستانه یعنی تصویر گلوله برف قرار دهید. ولوم سمت چپ برای تنظیم وضعیت زمستانه و تابستانه در پکیج تعبیه شده است.

 آموزش روشن کردن پکیج بوتان

 آموزش روشن کردن پکیج بوتان را نیز در این مقاله برایتان آماده کرده ایم. نحوه روشن کردن پکیج بوتان، کمی متفاوت از روش روشن کردن پکیج ایران رادیاتور می باشد. با مطالعه این آموزش به راحتی و سهولت قادر خواهید بود دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده نمایید. در زیر روش روشن کردن پکیج بوتان در انواع مدل ها را برایتان آورده ایم:

 آموزش روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا و مدل پارما و ورونا

 نحوه روشن کردن پکیج ، برای مدل پرلا بدین صورت می باشد که، ابتدا باید ولوم ای که تصویر شیر آب و شوفاژها و روشن خاموش روی آن قرار دارد را در وضعیت مناسب قرار دهید. یعنی اگر میخواهید پکیج بوتان در حالت تابستانه روشن کنید، و میخواهید تنها آب گرم مصرفی گرم شود و نمی‌خواهید شوفاژها گرم شوند، باید آن را روی حالت شیر آب قرار دهید. سپس توسط ولوم سمت راست می توانید دمای آب گرم مورد نیاز را تنظیم نمایید.

 آموزش روشن کردن پکیج بوتان مدل پرلا در حالت زمستانه و طریقه گرم کردن شوفاژها نیز بدین ترتیب می باشد که، ابتدا باید ولوم تغییر وضعیت ولوم وسط را به سمت بالا بچرخانید و در قسمت مشخص شده با عکس رادیاتور قرار دهید. حال هر چقدر این ولوم را بیشتر به سمت راست بچرخانید، دمای شوفاژ ها افزایش می یابد و شوفاژها گرم تر می شوند.

 آموزش روشن کردن پکیج بوتان مدل کالدا ونزیا و اپتیما

 نحوه روشن کردن پکیج در این دو مدل از پکیج های بوتان بدین صورت می باشد که، برای شما شرح میدهیم. ابتدا باید وضعیت تابستانه و یا زمستانی پکیج خود را مشخص کنید. یعنی شما می خواهید پکیج تنها آب مصرفی را گرم کند، یا میخواهید شوفاژ ها نیز گرم باشند.

 برای تنظیم این حالت، می توانید ولوم وسط را در سمت چپ حالت تابستانه و یا در سمت راست در وضعیت زمستانه قرار دهید. حالت وسط نشانگر وضعیت خاموش دستگاه میباشد.

فرض کنید که شما می خواهید تنها از آب گرم پکیج استفاده نمایید؛ برای اینکار ولوم بزرگ وسط را سمت چپ روی عکس خورشید قرار داده و توسط ولوم کوچک سمت چپ که عکس شیر آب روی آن کشیده شده است، می توانید دمای آب گرم مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

 برای قرار دادن پکیج در حالت زمستانه و گرم شدن شوفاژ ها نیز، تنها کاری که باید انجام دهید این است که، ولوم بزرگ وسط راچرخانده و روی علامت گلوله برف قرار داده و توسط علوم سمت راست که عکس شوفاژ کنار آن کشیده شده است، دمای شوفاژ ها را تنظیم کنید.

 نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل سی وی

 نحوه روشن کردن پکیج بوتان مدل سی وی بدین صورت است که، ابتدا حالت تابستانه و یا زمستانی پکیج را توسط ولوم وسط تنظیم کرده و توسط دو ولوم دیگر، دمای آب گرم یا شوفاژ ها را می توانید کم یا زیاد کنید. ولوم وسط دارای ۴ حالت می باشد که شما تنها دو حالت از آن را نیاز دارید. یکی عکس خورشید و یکی عکس گلوله فرف است. که باید در تابستان ولوم را روی عکس خورشید و در زمستان آن را روی عکس گلوله برف قرار دهید. چهار حالت این ولوم به ترتیب در زیر آمده است:

  1. خاموش
  2. حالت تابستانه
  3. ریست
  4. حالت  زمستانه
  5. حالت تنظیمات
 
5/5 - (3 رای)

سوالات و دیدگاه خود را بیان کنید