ارورهای پکیج ایران رادیاتور

ارورهای پکیج ایران رادیاتور
ارورهای پکیج ایران رادیاتور

ارورهای پکیج ایران رادیاتور، یا لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور به منظور سهولت در تشخیص عیب دستگاه، توسط شرکت ایران رادیاتور روی پانل برد الکترونیک آن تعبیه شده است. لیست ارور های پکیج ایران رادیاتور به شما کمک می کند تا، بدانید کدام یک از قطعات پکیج ایران رادیاتور مشکل دارد. و یا عدم عملکرد صحیح پکیج ایران رادیاتور مربوط به کدام مرحله از مراحل کارکرد پکیج تا ن میباشد.

ارور های پکیج ایران رادیاتور به سه حالت نمایان می شوند، چشمک زدن چراغ ها به صورت تکی(مثل ارور ۷۰) چشمک زدن چراغ ها به صورت دوتایی(مثل ارور ۷۰۸۰) چشمک زدن چراغ ها به صورت سه تایی(مثل ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰)، که هر کدام از آنها، یعنی خطاهای پکیج ایران رادیاتور معنا و مفهوم خاصی دارند. مثلاً چشمک زدن چراغ ۴۰۷۰، از لیست ارور های پکیج ایران رادیاتور،  به معنای کم بودن فشار بار دستگاه میباشد. ما، سایر خطاهای پکیج ایران رادیاتور را در زیر برای تان به صورت کامل شرح داده ایم: 

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور، از لیست خطاهای پکیج ایران رادیتور، نشانگر این است که فن پکیج ایران رادیاتور به درستی کار نمی کند. و یا سنسوری که وظیفه ارسال صحت عملکرد آن به برد را دارد، معیوب است. سنسور ای که وظیفه ارسال عملکرد صحیح فن به برد را بر عهده دارد، پرشر سوئیچ نام دارد. از آن به عنوان پرشر هوا نیز یاد می شود.

 وظیفه پرشر سوئیچ این است که، وقتی فن کار نکند و مسیر خروج دود و یا دودکش مشکل داشته باشد، و منوکسید کربن حاصل از عملکرد پکیج به درستی به بیرون هدایت نشود، پکیج را خاموش کند. در این صورت خطای۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور را مشاهده خواهید نمود. برای رفع خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور مشکل را برطرف کرده و سپس دستگاه را ریست نمایید.

 ارور۴۰ ۶۰ ۸۰ ایران رادیاتور دلیل دیگری نیز دارد؛ و آن خرابی برد الکترونیک در پکیج ایران رادیاتور می باشد. که در لیست خطا پکیج ایران رادیاتور گفته شده که، پرشر هوا باز است ولی فن کار نمیکند. منظور این است که، برق مورد نیاز جهت کارکرد فن تامین نمی‌شود و شما با خطای ۴۰ ۶۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور روبرو خواهید شد.

 جهت رفع این مشکل، باید از یک تکنسین تعمیر جهت رفع ارور ۴۰ ۶۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور تان کمک بگیرید. وی با بررسی دقیق عملکرد برد الکترونیک، آن را تعمیر می کند؛ و دیگر با این خطا از لیست ارور های پکیج ایران رادیاتور مواجه نخواهید شد.

خطاهای پکیج ایران رادیاتور
خطاهای پکیج ایران رادیاتور

 ارور  ۴۰ ۷۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور

 ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور، عدم گردش آب در مسیر شوفاژ ها را نشان می دهد. وقتی آب، داخل شوفاژ ها گردش نداشته باشد؛ دمای دستگاه بالا رفته و کلید ایمنی دستگاه فعال می شود؛ و دستگاه برای جلوگیری از بروز حادثه، خاموش شده و خطای ۴۰ ۷۰ ۸۰ از لیست ارورهای پکیج ایران رادیاتور را مشاهده خواهید نمود.

 ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به موارد متعددی مربوط می شود. که در اثر خرابی آنها با این خطا مواجه می شوید. همچنین اگر مدت زیادی از سرویس پکیج ایران رادیاتورتان گذشته باشد نیز، به دلیل رسوب املاح آب در داخل لوله ها و همچنین مبدل حرارتی دستگاه، ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور را بر روی صفحه پانل دستگاه خواهید دید. ما، قطعات و عواملی که باعث بروز ارور ۴۰ ۷۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور میشود، را در لیست زیر آورده ایم:

  1.  خرابی پمپ پکیج ایران رادیاتور
  2.  خرابی موتور شیر سه طرفه
  3. خرابی مغزی محرکه
  4. گرفتگی صافی آب مسیر شوفاژ
  5. رسوب املاح آب در دستگاه
  6. بسته بودن شیرهای زیر پکیج و یا شیرهای رادیاتورها

 ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ ایران رادیاتور

ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور، بر اثر خرابی NTC  شوفاژ رخ میدهد. و یا به هر دلیلی که اتصال سیم ان از داخل برد قطع شده باشد. خرابی NTC شوفاژ در پکیج ایران رادیاتور، و بروز خطای ۵۰ ۷۰ ۸۰ در پکیج ایران رادیاتور، بیشتر در آن دسته از پکیج هایی رخ می دهد که، نوع انتیسی آنها، از نوع مستغرق می باشد. در کل، دو نوع انتیسی برای پکیج دیواری داریم؛ انتیسی مستغرق و انتیسی جداری. انتیسی جداری، با یک کلیپس روی لوله مربوط به آب گرم متصل میشود. ولی انتیسی مستغرق همانطور که از اسم آن پیداست، در محل خود روی لوله پکیج دیواری بسته می‌شود؛ و تماس مستقیم با آب دارد؛ در نتیجه خرابی آن زیاد بوده و با خراب شدن آن با ارور ۵۰ ۷۰ ۸۰ از لیست ارورهای پکیج ایران رادیاتور روبرو خواهید شد.

 خطای ۵۰ ۷۰۸۰ ایران رادیاتور، به راحتی و با تعویض انتیسی شوفاژ برطرف می‌شود. اگر ان تی سی پکیج شما از نوع مسغرق باشد، می توان به جای آن از یک انتیسی جداری استفاده نمود. و آن را به لوله مربوط به شوفاژ متصل کرد. ولی اگر انتیسی پکیج ایران رادیاتور شما که خراب شده و با ارور۵۰ ۷۰۸۰ در پکیج ایران رادیاتور مواجه هستید، از نوع جداری باشد؛ نمی‌توانید از یک انتیسی از نوع مستغرق استفاده نمایید. چرا که جایی برای بستن انتیسی مستغرق، روی پکیج شما تعبیه نشده است. و باید حتما از یک ان تی سی جداری برای رفع خطای۵۰ ۷۰ ۸۰ از لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور استفاده نمایید. ارور های دیگری هم در اثر خرابی ان تی سی رخ می‌دهند، که در زیر لست آن را برایتان آورده ایم:

  •  ارور ۵۰۶۰:  خرابی انتیسی شوفاژ
  •  ارور ۵۰۷۰:  خرابی انتیسی آب گرم
  •  ارور ۵۰ ۸۰ : خرابی انتیسی آبگرم

 ارور ۳۰۴۰ پکیج ایران رادیاتور

 ارور ۳۰۴۰ پکیج ایران رادیاتور، و یا به عبارتی چشمک زدن چراغ های ۳۰ و ۴۰ که در لیست ارورهای پکیج ایران رادیاتور قرار دارد، از بروز خطا در برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور تان خبر می‌دهد.  وقتی برد الکترونیک معیوب باشد، و نتواند دستورات مورد نیاز جهت کارکرد اجزای مختلف دستگاه را صادر کند، این خطا رخ می دهد.

 خطای ۳۰۴۰ در لیست خطاها در پکیج ایران رادیاتور، دو دلیل عمده دارد، یک دلیل نرم افزاری و یک دلیل سخت افزاری؛ اگر ارور ۳۰۴۰ پکیج ایران رادیاتور تان به دلیل خرابی میکروکنترلر پکیج باشد و یا به عبارتی مشکل نرم افزاری داشته باشد، برد الکترونیک قابل تعمیر نیست؛ و حتماً باید تعویض گردد. و در مواردی نیز ارور ۳۰۴۰ پکیج ایران رادیاتور مربوط به قطعه دیگری روی برد الکترونیک است، و قابل تعمیر میباشد.

 ارور ۴۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور

 خطای ۴۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور، در اثر عدم تخلیه صحیح دود و مشکل دودکش ایجاد می‌شود. اگر پکیج دیواری تان داخل محیط منزل نصب شده است، توصیه اکید ما این است که، حتماً از یک تکنسین مجاز برای رفع ارور ۴۰ و ۸۰ پکیج دیواری تان اقدام نمایید. این خطا از لیست خطاهای ایران رادیاتور، نشان می‌دهد که، مونو اکسید کربن به درستی خارج نمی شود. و حتماً باید دودکش و مسیر خروج دود بررسی و مشکل برطرف گردد.

ارورهای پکیج ایران رادیاتور
ارورهای  پکیج ایران رادیاتور

خطاهای پکیج ایران رادیاتور، خطای ۴۰ ۷۰

ارور ۴۰ ۷۰ پکیج ایران رادیاتور، موقعی رخ می دهد که، فشار بار دستگاه زیر نیم بار باشد. که با باز کردن شیر پرکن زیر دستگاه و تنظیم فشار روی درجه، یک و نیم مشکل برطرف خواهد شد. دلیل بروز این ارور، نشتی آب از زیر دستگاه و یا نشتی از شوفاژها میباشد. اگر این مشکل تکرار شد، حتماً تمامی شوفاژ ها و شیر آلات آنها را بررسی نمایید. تا نشتی نداشته باشند. اگر همچنان با ارور ۴۰ ۷۰ از لیست ارور های پکیج ایران رادیاتور مواجه شدید، می توانید از یک تکنسین تعمیرات برای رفع مشکل پکیج تان مشورت بگیرید.

۷۰ارورهای پکیج ایران رادیاتور،ارور

 بروز ارور۷۰ در پکیج ایران رادیاتور، به دلیل رسوب املاح آب اتفاق می‌افتد. وقتی از دستگاه برای مدت طولانی استفاده می کنید، و سرویس دوره ای پکیج دیواری را انجام نمی دهید، با این مشکل مواجه خواهید شد. علی الخصوص اگر در محیطی زندگی می‌کنید که، میزان املاح آب بالا باشد، این مشکل بیشتر اتفاق می افتد.

 ارور ۷۰ در پکیج ایران رادیاتور دلایل دیگری نیز دارد، و اگر مغزی محرکه دستگاه و یا شیر سه طرفه پکیج ایران رادیاتور نیز خراب باشد، با ارور ۷۰ ایران رادیاتور مواجه خواهید شد؛ که با تعویض موارد گفته شده، به احتمال زیاد مشکلتان برطرف می شود.

 خطای ۸۰ از لیست خطاهای ایران رادیاتور

 خطای ۸۰ پکیج ایران رادیاتور به دلیل عمل کردن کلید ایمنی در پکیج ایران رادیاتور بروز می‌کند و به هر دلیلی که، آب در سیستم گردش نداشته باشد؛ اعم از خرابی پمپ، خرابی موتور شیر سه طرفه دستگاه، بسته بودن شیرآلات شوفاژها، با این خطا از لیست خطاهای پکیج ایران رادیاتور روبرو خواهید شد.

ارورهای پکیج ایران رادیاتور ارور ۷۰ ۸۰

 ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور دلایل زیادی دارد؛ و رفع آن نیاز به تخصص بالایی دارد. یکی از بدترین و مشکل ترین خطاها در پکیج ایران رادیاتور خطای ۷۰ ۸۰ می باشد.

 از آنجایی که، برای تشکیل و ثبات شعله در پکیج ایران رادیاتور از عمل یونیزاسیون در پکیج دیواری استفاده می شود. در صورت بروز خطا در هر یک از مراحل آن، با این ارور از لیست ارورهای پکیج ایران رادیاتور روبرو خواهید شد.  برای رفع ارور ۷۰ ۸۰ پکیج ایران رادیاتور موارد زیر را بررسی کنید؛ تا به کمک آن بتوانید، این ارور از بین ارورهای پکیج ایران رادیاتور را رفع کنید.

  •  برسی یون و جرقه زن پکیج ایران رادیاتور
  •  برسی برد الکترونیک پکیج ایران رادیاتور
  •  اتصال سیم ارت از بدنه دستگاه به یک شیء فلزی
  •  خشک بودن اجزای داخلی پکیج ایران رادیاتور
5/5 - (2 رای)

یک دیدگاه برای “ارورهای پکیج ایران رادیاتور”

  1. حسن says:

    سلام پکیج ما ارور ۷۰ میده هرچقدر هم شیر زیرش رو باز میکنیم باز بعد مدتی دوباره درجش میاد صفر خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید

سوالات و دیدگاه خود را بیان کنید