سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور

سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور
سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور

 سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور دلایل گوناگونی دارد. برخی موارد را خودتان می توانید برطرف کنید. برای رفع مشکل در ادامه مقاله با ما همراه باشید؛ تا با مراحل رفع این مشکل آزاردهنده آشنا و با انجام آن مشکل سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور را رفع نماید.

مواردی که در سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور دخیل هستند و خودتان می توانید آن را برطرف کنید؛ رسوب داشتن شیرآلات بهداشتی، خرابی پمپ آب ساختمان محل سکونت و نرسیدن اکسیژن به دستگاه به دلیل کثیف شدن فن پکیج ایران رادیاتور می باشد.

 

 نحوه تست پکیج جهت یافتن دلیل سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور

 دستگاه را در حالت تابستانه قرار دهید. آب گرم را باز کنید و کنار دستگاه بایستید. دستگاه باید روشن شده و چراغ شعله آن تشکیل شود. توجه کنید و ببینید که آیا پکیج دیواری در مدت زمانی که آب گرم باز است خاموش میشود یا خیر. اگر خاموش می شود کدام چراغ آن شروع به چشمک زدن میکند.

 اگر هیچکدام چراغ ها چشمک زن نیست؛ ببینید که آیا دستگاه پشت سر هم روشن خاموش میشود، یا بعد از گذشت تقراباً  ۳۰ ثانیه این اتفاق می‌افتد.  اگر بعد از گذشت دو دقیقه شعله دستگاه خاموش نشد یک شیر دیگر را تست کنید. یا شاید سرد و گرم شدن آب فقط روی دوش در حمام اتفاق می افتد. مراحل گفته شده را برای آن هم انجام دهید.

سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور به دلیل رسوب داشتن شیرآلات
سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور به دلیل رسوب داشتن شیرآلات

 

سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور به دلیل رسوب داشتن شیرآلات

 اگر دلیل سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور رسوب در شیر آلات یا کثیفی صافی آن باشد، موقعی که آب گرم استفاده میکنید، دستگاه بعد از مدت کوتاهی خاموش میشود. و گاهی اوقات چراغ شماره ۷۰ در مدل های آنالوگ شروع به چشمک زدن میکند.

برای رفع مشکل تنها کافیست صافی متصل به شیر آب مصرفی را باز کرده و آن را با آب شسته و مجدداً به جای اول خود ببندید برای باز و بسته کردن این صافی می‌توانید از یک از آثار فرانسه یا انبردست استفاده کنید

 در صورتی که این صافی کثیف بوده باشد، به احتمال زیاد مشکل از همین مورد است. همه شیرآلات را بدین صورت باز کرده و سرویس کنید. و دستگاه را تست کنید. تا از رفع مشکل اطمینان حاصل شود. ولی اگر همچنان مشکل داشتید در ادامه با ما همراه باشید، تا دلایل دیگر سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور را برای شما شرح دهیم.

 

 سرد و گرم شدن آب پکیج  ایران رادیاتور به دلیل خرابی پمپ ساختمان و نوسان فشار آب

  عمده ترین دلیل سرد و گرم شدن آب پکیج دیواری این مورد می باشد. اگر ساختمان محل سکونت شما دارای پمپ آب است،  یکی از دلایل آن را میتوان در پمپ آب ساختمان جستجو کرد. برای تست سالم بودن پمپ ساختمان، آب گرم را باز کنید و  ببینید فشار آن نوسان دارد یا نه. 

 در صورت نوسان داشتن فشار آب و همچنین در صورتی که فشار آب زیاد باشد، این مشکل بیشتر نمایان می گردد. چرا که در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می کند و باعث می شود دستگاه نتواند میزان آب ورودی دستگاه را به درستی تشخیص داده و میزان شعله را تنظیم نماید. به همین خاطر با مشکل سرد و گرم شدن آب پکیج مواجه می شوید.

سرد و گرم شدن  آب در پکیج دیواری که  منشا آن خرابی پمپ ساختمان است؛ ممکن است برای سایر افراد ساکن در ساختمان مشکلی ایجاد نکند. زیرا عملکرد دستگاه های مختلف متفاوت می باشد.

 گاهی نیز چندین دلیل باعث بروز این مشکل می‌شود. یعنی علاوه بر خرابی پمپ ساختمان، ممکن است شیرآلات آب مصرفی شما رسوب داشته باشد و پکیج دیواری نیز نیاز به سرویس داشته باشد. در این صورت سرد و گرم شدن آب در پکیج برای شما اتفاق می افتد؛ ولی اگر از همسایگان خود سوال کنید، این گونه بیان می کند که هیچ مشکلی در خصوص سرد و گرم شدن آب پکیج ندارند.

سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور به دلیل نرسیدن اکسیژن کافی به دستگاه
سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور به دلیل نرسیدن اکسیژن کافی به دستگاه

 

سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور به دلیل نرسیدن اکسیژن کافی به دستگاه

سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور که به دلیل نرسیدن اکسیژن به دستگاه اتفاق می‌افتد، یکی دیگر از مشکلات رایج پکیج ایران رادیاتور می باشد. اگر پکیج دیواری تان در داخل آشپزخانه نصب شده است. یا اگر پکیج دیواری تان در بالکن نصب شده و داخل آن به دلیل در معرض گرد و خاک بودن، کثیف شده و مدت زیادی از سرویس آن می‌گذرد. و یا متراژ منزل تان که پکیج در آن نصب شده زیر ۴۵ متر است؛ می‌توانید به این مورد، یعنی نرسیدن اکسیژن به دستگاه؛ که یکی از دلایل سرد و گرم شدن اب در پکیج ایران رادیاتور می باشد شک کنید.

سرگرم شدن اب در پکیج ایران رادیاتور که دلیل آن نرسیدن اکسیژن به میزان کافی برای احترام به دستگاه میباشد؛ دارای راه حل ساده ای برای رفع مشکل می باشد. کارخانه تولیدی پکیج های دیواری، در قسمت بالای پکیج یعنی کناره‌ های دودکش ۲ در جهت تأمین اکسیژن قرار داده است. می توانید برای رفع مشکل یکی از آنها را باز کنید. تا اکسیژن به میزان کافی جهت احتراق به دستگاه برسد.

 در صورت ادامه داشتن مشکل روشن خاموش شدن متمادی مشعل در پکیج  ایران رادیاتور برای رفع مشکل باید به یک تکنسین تعمیرات مراجعه نمایید. ما در سرویس سنتر به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در صورت نیاز برای شما تکنسین اعزام می‌کنیم. که معمولاً در کمتر از یک ساعت در محل شما حاضر شده و مشکل سرد و گرم شدن آب پکیج ایران رادیاتور شما را برطرف می‌کنند. برای درخواست خدمات میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

 خلاصه

به طور کلی می‌توان گفت دلیل سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور، یا نرسیدن اکسیژن کافی به دستگاه یا دلیل آن خرابی پمپ ساختمان و نوسان فشار آب است یا رسوب داشتن شیرآلات و یا حتی خود دستگاه میباشد. که برای رفع آنها می توانید اقدام کنید.

 اگر اکسیژن کافی به دستگاه نمی رسد می توان یکی از دریچه های بالای آن را باز کنید تا مشکل رفع شود. اگر دلیل آن خرابی پمپ ساختمان است و فشار آب مصرفی تان نوسان دارد، می‌توانید با تعمیر پمپ مشکل را برطرف کنید. و اگر صافی شیرآلات کثیف شده می توانید آن ها را باز کرده تمیز کنید و سر جای خود ببندید. بدین ترتیب مشکل سرد و گرم شدن آب در پکیج ایران رادیاتور برطرف میشود . 

5/5 - (2 رای)

سوالات و دیدگاه خود را بیان کنید