علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران

سرد شدن آب در پکیج گلدیران
سرد شدن آب در پکیج گلدیران

 علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، دلایل گوناگونی دارد. برخی از آن ها توسط خودتان قابل رفع می باشند؛ ولی برخی از آنها حتما باید توسط تکنسین مجاز بررسی و رفع عیب صورت گیرد. علت سرد شدن آب در پکیج گلدیران، به این دلیل اتفاق می افتد که، سیستم ایمنی پکیج دیواری تان از روشن شدن دستگاه جلوگیری می کند. این امر ممکن است، بر اثر بروز یک نقص فنی در دستگاه رخ دهد. علت گرم نشدن آب در پکیج  گلدیران، می تواند با ارور های مختلفی بروز کند. وقتی پکیج گلدیران شما ارور e۰۱ را نمایش می دهد، می توانید مطمئن شوید که علت سرد شدن آب پکیج گلدیران به همین خاطر می باشد. در زیر، لیست دلایل گرم نشدن آب در پکیج گلدیران را برایتان آورده ایم:

  1.  ارور دادن پکیج گلدیران
  2.  پایین بودن درجه فشار آب
  3.  خرابی فلومتر پکیج گلدیران
  4.  خرابی حسگر جرقه زن پکیج گلدیران
  5.  عدم روشن شدن دستگاه به دلیل تهویه نامناسب
  6.  نشتی از پکیج گلدیران

 علت سرد شدن آب پکیج گلدیران

 علت سرد شدن آب در پکیج گلدیران، می‌تواند به دلیل نمایش کدهای خطا روی آن اتفاق بیفتد. برای رفع علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران، کافیست ارور مربوطه را با مراجعه به دفترچه راهنمای پکیج تان یافته و آن را رفع نمایید. برای اطلاعات بیشتر می توانید به قسمت مقالات سرویس سنتر نیز مراجعه کنید.

علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران
علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران

 علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، گاهی اوقات به دلیل بروز نقص فنی جدی در دستگاه اتفاق می افتد. و دلیل سرد شدن آب پکیج گلدیران می‌تواند خرابی یکی از قطعات زیر باشد؛ که حتماً باید توسط نمایندگی پکیج گلدیران به صورت دقیق عیب یابی و تعمیرات پکیج انجام میشود.

  •  خراب فلومتر
  •  خرابی حسگر جرقه زن
  •  خرابی پرشر هوا

 علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، همچنین می تواند به علت پایین آمدن متوالی فشار بار دستگاه ، نیز اتفاق بیفتد. این نکته را مد نظر داشته باشید که، برای روشن شدن پکیج دیواری ، حتماً باید عقربه آن بین ۱ و ۲ باشد؛ در غیر این صورت سیستم ایمنی دستگاه از روشن شدن پکیج دیواری جلوگیری میکند.

 خرابی فلومتر دلیل اصلی گرم نشدن آب در حالت تابستانه

 آیا پکیج دیواری وقتی روی حالت زمستان است، آب را گرم میکند؟ ولی وقتی آن را روی حالت تابستانی قرار می دهید، آب گرم نمی شود. اگر این طور است، به احتمال خیلی زیاد قطعه‌ای به نام فلومتر پکیج گلدیران خراب شده است. و برای رفع مشکل سرد شدن آب در پکیج تان باید آن را تعویض نمایید.

اگر علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران خرابی فلومتر باشد، به هیچ وجه نباید دستگاه را روی حالت زمستانه قرار داد؛ تا فقط از آب گرم مصرفی آن استفاده کنید. زیرا در صورتی که برای گرم شدن آب پکیج گلدیران آن را روی حالت زمستانی قرار دهید، و شیرآلات شوفاژها و شیرهای زیر پکیج را که مربوط به ورودی و خروجی رادیاتور ها میباشند ببندید، به دستگاه فشار وارد می‌شود و آسیب جدی به قطعات پکیج تان وارد خواهد شد.

 گرم نشدن آب در پکیج گلدیران به دلیل ارور دادن  دستگاه

 علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، می‌تواند به این خاطر باشد که، در عملکرد پکیج دیواری تان خطایی وجود دارد؛ و ارور هایی که موقع بروز مشکل برای پکیج دیواری تان نمایش داده میشوند، نشان از بروز خطا در پکیج دیواری می باشند. برای رفع علت سرد شدن آب در پکیج گلدیران، باید علت این ارورها را بدانید؛ و در جهت رفع آن اقدام کنید.

ارور E1 پکیج گلدیران

 ارور E1 پکیج گلدیران، می‌تواند علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران باشد. علت بروز این خطا در پکیج گلدیران،  به خاطر مشکل در احتراق اولیه می باشد؛ و به دلایل گوناگونی نظیر: خرابی جرقه زن و کمبود ارت دستگاه و یا خرابی برد الکترونیک ، سیستم ایمنی دستگاه از روشن شدن آن جلوگیری می کند.

 اگر علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران شما، ارور e۱ باشدريا، یک راه ساده برای برطرف کردن آن این است که، دو شاخه پکیج دیواری را جدا کرده و به صورت برعکس به پریز بزنید؛ در این صورت امکان رفع مشکل وجود دارد . گاهی نیز، این ارور به دلیل نشتی از دستگاه و اختلال در عملکرد یونیزاسیون در پکیج دیواری رخ می دهد. علت دیگر، خرابی حسگر یون و جرقه زن می باشد؛ که برای رفع مشکل باید از یک تکنسین تعمیرات پکیج گلدیران کمک بگیرید.

 ارور E4 پکیج گلدیران

 علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران، در بیشتر مواقع به دلیل بروز نشتی در دستگاه و افت فشار بار پکیج دیواری گلدیران اتفاق می افتد. برای رفع مشکل، ابتدا باید نقص به وجود آمده را برطرف کنید؛ سپس شیر پرکن دستگاه را باز کرده و فشار آن را روی یک و نیم قرار دهید و دستگاه را ریست کنید؛ با انجام این کارها دستگاه روشن شده و آب گرم میشود.

 علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران و بروز نشتی، ممکن است از خود دستگاه باشد؛ و یا شیلنگ و اتصالات و یا حتی رادیاتور هایی که در منزل دارید و یا حوله خشک کن ای که در داخل حمام قرار دارد، نشتی داشته باشند. به این نکته توجه داشته باشید که، بیشترین علت بروز این ارور، نشتی حوله خشک کن حمام و همچنین فعال شدن شیر اطمینان پکیج دیواری گلدیران می باشد. که همگی این موارد توسط سرویس سنتر، نمایندگی رسمی پکیج گلدیران در تهران قابل رفع میباشد.برای دریافت خدمات کافیست با ما تماس گرفته و درخواست اعزام کارشناس تعمیرات دهید.

 گرم نشدن آب پکیج به دلیل تهویه نامناسب

 علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، گاهی اوقات به دلیل نرسیدن اکسیژن کافی به دستگاه جهت احتراق روی می دهد. یا به هر دلیلی که سیستم ایمنی پکیج دیواری از روشن شدن پکیج جلوگیری میکند. برای رفع مشکل سرد شدن آب پکیج در این مورد، می توانید موارد زیر را بررسی نمایید:

  1.  کثیفی فن
  2.  آسیب به دودکش پکیج
  3.  مسدود شدن مسیر خروج دود
  4.  خرابی قطعه پرشر سوئیچ
  5.  آسیب دیدن ونتوری فن پکیج
  6.  پاره شدن شیلنگ های سیلیکونی پرشر هوا

 خلاصه

 علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران، به صورت مفصل و کامل در این مقاله بررسی شد. قبل از هر چیز، شما ابتدا باید شیرآلات ساختمان را بررسی و صافی آنها را تمیز کنید. همچنین باید ساختمان فشار آب حداقلی برای روشن شدن دستگاه را داشته باشد. و اگر از شیر آب به اندازه شیر سماور آب می آید، مشکل از شیرآلات و پمپ ساختمان می باشد؛ ابتدا باید مشکل آن را برطرف کرده و سپس در صورت عدم رفع مشکل، از یک تکنسین خدمات گلدیران درخواست خدمات کنید.

 علت گرم نشدن آب ممکن است، به دلیل تنظیمات نادرست پکیج دیواری تان باشد. ابتدا از قرار داشتن درجه فشار آب، روی یک و نیم اطمینان حاصل کنید؛ سپس ببینید آیا دستگاه ارور میدهد؟ و آیا کد خطای در صفحه نمایش نشان داده میشود؟ اگر ارور E4 را مشاهده می کنید و همچنین فشار بار روی یک و نیم قرار دارد، دلیل سرد شدن آب پکیج گلدیران، رسوب داشتن دستگاه میباشد.

 علت دیگر گرم نشدن آب پکیج گلدیران، نقص در تهویه و خرابی پرشر سوئیچ و یا کثیفی مجموعه فن می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر، میتوانید این مقاله را به دقت مطالعه نموده، تا با همه دلایل و علت گرم نشدن آب پکیج گلدیران آشنایی پیدا کنید. 

5/5 - (3 رای)

۲ دیدگاه برای “علت گرم نشدن آب در پکیج گلدیران”

  1. نضیفی says:

    سلام ما مجبوریم هر ۶ ماه یکبار پکیجمون دو رسوب گیری کنیم تعمیرکار گفته رسوب اب محلتون بالاست پکیجتون زود به رود رسوب میگیره میخام ببینم راه حلب داره یا نه؟ مرسی

  2. علی says:

    سلام پکیج ما ارو e2 میده مشکل از کجاست ممکنه راهنمایی کنید

سوالات و دیدگاه خود را بیان کنید