نمایندگی پکیج ایساتیس

نمایندگی پکیج ایساتیس
نمایندگی پکیج ایساتیس

هدف نمایندگی پکیج ایساتیس رضایت مندی حداکثری مشتریان عزیز می باشد. سرویس سنتر همیشه کسب رضایت مشتریان را الگوی خود قرار داده و در جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان قدم نهاده است. از این رو تعمیرات پکیج ایساتیس شما توسط خبری ترین تعمیرکاران فعال در شرکت انجام می شود.

صلاحیت و دانش و تجربه بالای تکنسین‌های نمایندگی پکیج ایساتیس از رضایتمندی بالای مشتریان سرویس سنتر، کاملا گویای این مطلب است. کلیه تعمیرات پکیج ایساتیس توسط تعمیرکاران با تجربه کاری بسیار بالا و کاملا مسلط به پکیج ایساتیس را انجام میشود.

نمایندگی پکیج ایساتیس در تهران

 خدمات دهی در خصوص تعمیرات پکیج ایساتیس در تهران توسط تعمیرکاران مورد تایید سرویس سنتر انجام می شود. تمامی مراحل تعمیرات توسط سرویس سنتر رصد می‌شود. و بهترین و با کیفیت ترین قطعه موجود برای تعمیر پکیج شما استفاده می شود. پشتیبانی ۲۴ ساعته و پاسخگویی سریع و شفاف از وجه تمایزات شرکت سرویس سنتر با سایر شرکت های خدماتی که فقط واسطه بین مشتری و تعمیرکار هستند می باشد.

 کل مناطق تهران توسط سرویس سنتر سرویس دهی می شود. و با درخواست تعمیر پکیج ایساتیس یکی از تکنسین های خدمات به محل شما اعزام می‌شود. و در همان روز معمولاً کمتر از چند ساعت مشکلات دستگاه شما مرتفع خواهد شد.

مدل newstar ایساتیس
مدل newstar
مدل superlux ایساتیس
مدل superlux

 مراحل انجام سرویس توسط نمایندگی پکیج ایساتیس

 تمام مراحل از ثبت درخواست تکنسن تا تسفیه حساب زیر نظر سرویس سنترانجام می‌شود. در صورتی که مشکلی در تهیه قطعه معیوب دستگاه پیش آید، سرویس سنتر به صورت تضمینی این وظیفه را برعهده می‌گیرد. و در سریعترین زمان ممکن دستگاه شما تعمیر شده و قابل استفاده مجدد خواهد بود.

 مراحل کار نیز به این صورت است که شما ابتدا با تماس تلفنی یا به واسطه ثبت درخواست اینترنتی درخواست سرویس کار می دهید. سرویسکار پکیج ایساتیس با شما تماس گرفته و در زمانی که شما تعیین میکنید برای تعمیرات مراجعه می‌کند.

 انجام تعمیرات توسط نمایندگی پکیج ایساتیس انجام می‌شود. که کلیه لوازم یدکی مورد نیاز پکیج شما را همراه دارند. پکیج ایساتیس شما در همان روز و با بالاترین سطح کیفی تعمیر و تحویل شما می گردد.

گارانتی خدمات

کلیه خدماتی که ما به مشتری ارایه میکنیم دارای ۶ ماه ضمانت میباشد. در صورت که پکیج شما گارانتی دارد لطفا با شرکت ایساتیس تماس بگیرید. خدمات ارائه شده توسط ما در صورت بروز مشکل به صورت کاملا رایگان و بدون دریافت هزینه انجام خواهد شد

سوالات متداول


هزینه تعمیرات پکیج ایساتیس بسته به نوع ایراد دستگاه متفاوت می باشد. با این حال ما قطعات معیوب را در صورتی که قابل تعمیر باشد تعمیر میکنیم.

زیرا با این کار هزینه ای که شما پرداخت میکنید به میزان قابل توجهی کاهش میابد. بی شک اولین اولویت سرویس سنتر نیز جلب رضایت خاطر مشتریان عزیز می باشد.


بله کلیه خدمات ارائه شده توسط نمایندگی ایساتیس ، سرویس سنتر دارای ۶ ماه ضمانت می باشد. در صورت بروز مجدد مشکل کلیه خدمات رایگان خواهد بود .

ولی ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم به دلیل استفاده سرویس سنتر از قطعات اورجینال دستگاهتان هرگز به مشکل نخواهد خورد .


شرکت سرویس سنتر نمایندگی ایساتیس با دارا بودن ۱۰ها تکنسین در هر منطقه در سریعترین زمان ممکن در ضمینه تعمیرات خدمات ارایه میدهد .

بنابراین شما می توانید با یک تماس درخواست اعزم کارشناس کنید .کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن معمولا کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت


کارشناسان مجرب و با تجربه سرویس سنتر سابقه بسیار بالایی در ضمینه تعمیرات پکیج ایساتیس دارند. و مشکل دستگاه تان را در کمترین زمان ممکن رفع می کنند .

بی شک با یک بار استفاده از خدمات سرویس سنتر، متوجه وجه تمایزات سرویس سنتر با سایر شرکتهای خدمات ایساتیس خواهید شد . باعث افتخار ماست که با تعمیرکاران حرفه ای قدم در جلب رضایت خاطر مشتریان عزیز نهاده ایم .

سایر برندها

پکیج ایساتیس

 

مقدمه

نمایندگی پکیج ایساتیس از سالیان پیش در بازار صنعت کشور حضور داشته و بعد از گذشت چند دهه، با ارائه خدمات پکیج ایساتیس در خدمت این مرز و بوم می باشد. دفتر مرکزی نمایندگی پکیج ایساتیس در شهر یزد واقع است. و در سراسر کشور خدمات ارائه می دهد. خدماتی نظیر تعمیر، نصب و … اگر پکیج دیواری ایساتیس تان مشکل پیدا کرده است و به این دلیل قادر به استفاده از آن نیستید، سرویس سنتر نمایندگی ایساتیس تعمیرات پکیج ایساتیس شما را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد.

نمایندگی پکیج ایساتیس
نمایندگی پکیج ایساتیس

 نمایندگی پکیج ایساتیس خط تولید مدرن و تمام الکترونیک دارد. و در تولید پکیج های دیواری از بهترین قطعات اروپایی با کیفیت بالا استفاده می کند. نمایندگی پکیج ایساتیس از سال ۱۳۸۵ در کشور آغاز به کار کرده است. خدمات پکیج ایساتیس هم دستگاه تک مبدل و هم دستگاه دو مبدل در سبد محصولات خود دارد. و ظرفیت ۲۶ هزار تا ۳۰ هزار را شامل می شود.

 

 نمایندگی پکیج ایساتیس

 سرویس سنتر، نمایندگی پکیج ایساتیس در سطح تهران تعمیرات پکیج ایساتیس شما را انجام میدهد. ما در شهر دیگری شعبه نداریم. فروش قطعات نیز نداریم. خدمات پکیج ایساتیس در تهران، تنها تعمیرات پکیج ایساتیس را انجام میدهد. ما در تعمیرات آن  از قطعات فابریک دستگاه شما استفاده می کنیم. برخلاف سایر شرکت های خدماتی ایساتیس که قطعات نامرغوب در تعمیر پکیج به کار می برند.

 نمایندگی پکیج ایساتیس با سالها تجربه در تعمیر پکیج ایساتیس، گزینه مناسبی برای تعمیرات پکیج شما میباشد. به خاطر داشته باشید که کلیه خدماتی که ما به عنوان نمایندگی پکیج ایساتیس برای شما ارائه میدهیم، دارای بالاترین سطح کیفیت می باشد. همچنین برای جلب اطمینان شما مشتریان گرامی کلیه خدمات مان را به مدت ۶ ماه ضمانت میکنیم.

 

نمایندگی پکیج ایساتیس
نمایندگی پکیج ایساتیس

 

 مدل نیو استار

 پرتیراژترین دستگاه نمایندگی پکیج ایساتیس این مدل می باشد.  نمایندگی پکیج ایساتیس در ابتدای ورود به بازار با این مدل از پکیج دیواری شناخته شده است. مدل نیو استار پکیج ایساتیس سری نخست تولیدی خدمات پکیج ایساتیس میباشد. دارای صفحه نمایشگر دیجیتال می باشد. و از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار است.

 نمایندگی پکیج ایساتیس ، مدل نیو استار— را در ظر فیت ۲۶و۳۰ هزار تولید کرده است. از ظرفیت ۳۰,۰۰۰ برای متراژ های بالا در واحد مسکونی استفاده می شود. هر دو ظرفیت پکیج دیواری ایساتیس از کیفیت تولید و قطعات بسیار با کیفیت برخوردار است. به همین جهت خدمات ایساتیس محصولات خود را به مدت ۳۰ ماه ضمانت میکند.

 قطعات به کار رفته در پکیج ایساتیس مدل نیو استار از برندهای مشهور تولید کننده قطعات پکیج می باشد. نظیر وال مکس، گرانفوس و هوبا و … ظاهر پکیج ایساتیس مدل نیو استار بسیار زیبا در عین حال مدرن می باشد. و نمایندگی پکیج ایساتیس با قرار دادن قابلیتهای منحصر به فرد در این مدل از محصولات خود آن را مطابق با نیاز مشتریان طراحی و تولید کرده است.

 مصرف بهینه انرژی در پکیج ایساتیس ، کم صدا بودن، توان بالایی دستگاه در گرمایش محیط و آبگرم مصرفی و درجه بالای حفاظت از برد الکترونیک در برابر رطوبت و نوسانات برق از ویژگی‌های مهم این پکیج تولیدی نمایندگی پکیج ایساتیس می باشد.

 

نمایندگی پکیج ایساتیس
نمایندگی پکیج ایساتیس

 

 مدل مهر

 نمایندگی پکیج ایساتیس هم دستگاه تک مبدل و هم دستگاه دو مبدل دارد. مدل مهر از پکیج ایساتیس دومبدله می باشد. همانند مدل های دیگر نمایندگی پکیج ایساتیس در این مدل دستگاه نیز سنگ تمام گذاشته و از قطعات اروپایی با بالاترین استانداردهای روز در آن استفاده کرده است. و یک پکیج دیواری بسیار پیشرفته تولید و به بازار عرضه کرده است.

 گروه خدمات پکیج ایساتیس در تولید مدل مهر از پکیج دیواری از قطعات مشابه با مدل نیو استار استفاده نموده است. و تنها تفاوت آن در دو مبدل بودن آن دستگاه و همچنین طراحی برد الکترونیک و صفحه نمایش پکیج دیواری می باشد.

 طبق نظر نمایندگی پکیج ایساتیس هر دو مدل خدمات ایساتیس ارزش خرید دارد. و تنها تفاوت آن در ظاهر آنها میباشد. و میتوان گفت شاید مدل مهر خدمات پکیج ایساتیس کمی پیشرفته تر از مدل قبلی می باشد. با این حال نظر خودتان مهم تر است که، آیا قصد تهیه مدل مهر نمایندگی پکیج ایساتیس را دارید؛ یا یک مدل دیگر از آن.

 

 مدل سیمات

 نمایندگی پکیج ایساتیس آخرین مدل پکیج دیواری ایساتیس را با افزودن قابلیت های بسیار زیاد به بازار عرضه نمود. در واقع مدل سیمات پکیج ایساتیس همان پکیج آریستون مدل اجیس می باشد که، شرکت ایساتیس امتیاز آن را از شرکت ایتالیایی آریستون خرید؛ و آن را با نام پکیج دیواری سیمات به بازار عرضه نمود.

 مدل سیمات گروه خدمات ایساتیس دارای قابلیت های منحصر به فرد استفاده شده در پکیج های ایتالیایی می باشد. از یکی از این قابلیت ها  می توان به قابلیت پاک کردن مسیر دودکش اشاره نمود. که توسط خود دستگاه انجام میشود. قابلیت دیگر آن می توان به ماژوله هوشمند شعله اشاره کرد. و قابلیت های دیگری که نمایندگی پکیج ایساتیس آن را در پکیج ایساتیس مدل سیمات به کار برده و علاوه بر آسایش خانواده‌ها در جهت سهولت تعمیر پکیج ایساتیس نیز گام مهم و موثری برداشته است.

 از قابلیت‌های کاربردی که در پکیج ایساتیس از آن استفاده شده است و به تعمیرکار کمک می کند که عمل تعمیر پکیج ایساتیس را با سرعت بالاتری به پایان برساند و همچنین با هر بار سرویس پکیج ایساتیس خیالتان از نظر عدم خرابی مجدد آن راحت باشد برد الکترونیک دستگاه است که کلیه قطعات معیوب و عملکرد ناقص دستگاه را هنگام تعمیر پکیج ایساتیس نمایان می سازد. و تعمیرکار، سرویس پکیج ایساتیس شما را به کمک کدهای خطای نشان داده شده در صفحه نمایش برد الکترونیک تشخیص می دهد. 

 در مدل سیمات نمایندگی پکیج ایساتیس قطعات متفاوتی نسبت به مدل های قبلی استفاده نموده است. همانطور که قبلاً در همین مقاله اشاره شد، شرکت ایساتیس امتیاز یک پکیج دیواری دیگر را خریداری نموده و آن دستگاه را با نام ایساتیس به بازار عرضه نموده است. قطعات استفاده شده در پکیج ایساتیس مدل سیمات با مدل های قبلی متفاوت می باشد. ولی با این وجود چون از قطعات ایتالیایی استفاده شده کیفیت مطلوبی دارد.

 

 مدل کاریز

نمایندگی پکیج ایساتیس این مدل از پکیج دیواری را نیز از روی مدل کاریز پکیج آریستون طراحی و تولید نموده است. این مدل از نوع دو مبدل می باشد. در تولید آن از متریال و قطعات با استانداردهای اروپایی استفاده شده است. نکته حائز اهمیت در این مدل از دستگاههای نمایندگی پکیج ایساتیس این است که مدل کاریز در تیراژ بسیار پایین به بازار عرضه شده است. شاید میتوان دلیل آن را اختلاف بین دو شرکت دانست.

 مدل کاریز پکیج ایساتیس ظاهر بسیار مدرن و زیبایی دارد. و اگر  قصد دارید پکیج دیواری را در آشپزخانه نصب کنید، پیشنهاد نمایندگی پکیج ایساتیس به شما تهیه مدل کاریز از پکیج گروه خدمات ایساتیس میباشد.

 با انتخابات مدل کاریز نمایندگی پکیج ایساتیس قطعا به دلیل زیبایی بی بدیل و مثال‌زدنی این پکیج دیواری آن را به افراد فامیل و آشنایان خود پیشنهاد خواهید داد.

 

 مشکلات رایج پکیج دیواری ایساتیس

 عیوب متداول مدل نیو استار

 نمایندگی پکیج ایساتیس این مدل یعنی مدل نیو استار—- را برای مناطق با میزان رسوب آب پایین تولید کرده است. اگر محل زندگی شما دارای املاح آب بالایی است قطعاً این مدل از پکیج .خدمات ایساتیس مناسب  شما نمی باشد. و بهتر است برای صرفه جویی در هزینه تعمیرات پکیج ایساتیس مدل دو مبدل از محصولات نمایندگی پکیج ایساتیس را تهیه نمایید

 مشکل دیگر که در استفاده از این مدل یعنی نیو استار—  پکیج ایساتیس در طولانی مدت ممکن است پیش بیاید، این است که دچار نشتی می‌شود. برای جلوگیری از مشکل که خسارت زیادی به قطعات و بدنه دستگاه می زنند و باعث پوسیدگی آن می شود این است که دستگاه را به صورت دوره ای سرویس نمایید. و تعمیرات پکیج ایساتیس که مورد نیاز است باید به صورت شش ماهه و حداکثر یک ساله انجام شود.

 نمایندگی پکیج ایساتیس در تولید مدل نیو استار از پکیج ایساتیس از فلومتر در این دستگاه استفاده نموده است. که حتماً هنگام سرویس پکیج ایساتیس و یا هنگام نصب دستگاه توسط تکنسین مجاز تعمیرات پکیج ایساتیس باید از صافی مناسب در ورودی آب سرد و دستگاه استفاده شود. تا فلومتر پکیج ایساتیس دچار مشکل نشود.

 

 عیوب متداول مدل سیمات

از مشکلاتی که برای مدل سیمات پکیج ایساتیس رخ می‌دهد می‌توان به خرابی حسگر و جرقه زن پکیج ایساتیس مدل سیمات اشاره  نمود که درصورت معیوب شدن باید توسط تکنسین مجاز تعمیرات پکیج ایساتیس برطرف شود.

 از عیوب دیگری که در این مدل از پکیج گروه نمایندگی پکیج ایساتیس بیشتر دیده میشود، خرابی برد پکیج ایساتیس در این مدل می باشد. که برای جلوگیری از خرابی آن توصیه ما به عنوان نمایندگی پکیج ایساتیس استفاده از یک محافظ برق در ورودی  برق دستگاه میباشد. 

 مشکلات متداول دیگر نیز وجود دارد نظیر خالی شدن شارژ منبع انبساط، و رسوب و نشتی دستگاه که همگی توسط نمایندگی پکیج ایساتیس قابل رفع می باشد.

 

مطالب آموزشی پکیج

۸ دیدگاه برای “نمایندگی پکیج ایساتیس”

  1. امیر says:

    سلام واقعا شرکت عالیه سریع اومدن کارشون حرفه ای بود و پکیج خونه ما رو سریع تعمیر کردن با این که چنتا تعمیرکار اومده بود گفته بود باید دستگاه عوض بشه

  2. محمد says:

    پکیج خونه ما خراب شده بود چندتا تعمیرکار اوردیم گفتن قطعاتش نیس خدا خیرشون بده زنگ زدم اینجا اومدن همون روز درست کردن گفتن ۶ ماه هم ضمانت داره کارشون

  3. حسن says:

    سلام پکیج ایساتیس ما چراغهای ۳۰ ۴۰ وقتی ابگرم باز میکنیم روشن خاموش میشه مشکل از چیه میشه راهنمایی کنید ممنون

  4. سعیدی says:

    خدماتشون سریعه یک ساعت بعد این که تماس گرفتم اومدن

  5. عبدالرضاگودرزی says:

    علت داغ شدن آب کل ساختمان درپکیج دومبدله ایستاتیس چبست.یعنی کل سیستم لوله کشی بشدت داغ مبشود

    • admin says:

      سلام علت بروز این مشکل بخصوص در پکیج ایساتیس مدل نیواستار مربوط به رسوب لملاح آب در دستگاه و یا معیوب بودن مبدل حرارتی میباشد.

  6. بهرامی هستم says:

    سلام چند روزی است که پکیج دیواری ما که نیواستار میباشد ،هنگام روشن شدن وباز کردن آب گرم صدای بلند از آن به گوش می‌رسد، علت چیست؟با تشکر فراوان از شما

  7. بهنام صادقی says:

    سلام وقتتون بخیر. همکار هستم از شمال. یه سوال داشتم درمورد پکیج سیمات، پرشر آب نداره، ترانس دیوسر هم نداره. وجود آب وچجوری چک میکنه؟ و اینکه یه پکیج دارم تو تغییر مد از مصرفی به گرمایشی چراغ چشمک زن ۴۰ و ۵۰ و دودکش میزنه بعد میره رو گرمایش، بعضی وقتا هم نمیزنه بعضی وقتا هم آب و گرم نمیکنه این خطا رو میزنه، ممنون میشم راهنمایی کنین

سوالات و دیدگاه خود را بیان کنید

phone icon تماس با ما phone icon تماس با ما phone icon تماس با ما